29. heinäkuuta 2019

KOHTI ELOKUUTA!

Kesä etenee hurjaa vauhtia!
Ihania lämpöisiä ja aurinkoisia päiviä on ollut riittämiin. Marjapensaat ovat kukkien jälkeen alkaneet tuottaa kypsiä marjoja. Koivun siemenet lentävät ilmassa ja tunkevat sisälle. Jossain vilahtaa jo keltaisia lehtiäkin.

Tein kolmen kortin sarjan "Rusetti päähän tytöt!" Näissä vähän isompia tyttöjä jo. Muistan kuinka minulla ja siskollani oli pikkuisena letit molemmilla ja rusetit piti olla päässä. Kouluun mennnessä rusetit leteissä ja sitten vielä ESSU! Toisella luokalla jo piilotin essun pulpettiin ennen luokkakuvaa.
Tässä me kaikki kolme leikitään hiekkalaatikolla naapurissa. Mulla näyttää olevan isompi rusetti.
Veli on vuoden ja viikon mua vanhempi ja sisko vuoden ja yhdeksän kuukautta nuorempi.

Niin..siis nyt tehdään kortteja joissa pääosassa on rusetti. Tai sitten mitä vaan muuta kuten säännötkin sallivat.
Ihanaa elokuuta kaikille!

8 kommenttia:

  1. Ihania nämä vanhat kuvat ♥ Itsekin olen ollut rusettipää alaluokilla :)
    Hienoja ovat korttisi !
    Minullakin kummatkin kortit tehtyinä.

    VastaaPoista
  2. Hieno lapsuuden kuva :) Mulla oli kans letit viel 70-luvulla ja rusetit, mut ei esiliinaa. Kyllä taisi siihenkin aikaan vielä koulussa pitää lettejä muutkin tytöt

    VastaaPoista
  3. Täällä vielä pari rusettipäätä.

    VastaaPoista
  4. kortti tehtynä :)

    https://susannanart.blogspot.com/2019/08/tjk-31-322019.html

    VastaaPoista
  5. Pari rusettipäätä tuli tehtyä.

    VastaaPoista